Kui huviline puutub kokku tööandja brändiga ja näeb, et see mõjub lohakalt või kahtlaselt, jätab ta kandideerimata. Kui ta aga näeb, et ettevõte on aktiivne, korraldab meeskonnaüritusi, hoolib töötajatest, on uuendusmeelne ja pühendunud, et kogu bränding on läbi mõeldud, on see ilmne pluss paljude konkurentide ees!
Lausa 91% tööotsijatest leiab, et halb digikanalite kasutus, ennekõike sotsiaalmeedia ja koduleht, kahjustavad tööandja brändi.
Mida siis teha? Ettevõtte bränd peab targalt kasutama oma digitaalseid ressursse. Räägi oma ettevõtte lugu sotsiaalmeedias. Anna huvilistele teavet, tegele hea kasutajakogemuse loomisega, paku väärtust! Ole loominguline, aga mõtle kindlasti välja ka oma kindel strateegia veebi jaoks.