Telli sihtgrupianalüüs soovitud ametipositsiooni kaardistamiseks tööturul.
Kõik edukad ettevõtted on töötajakesksed – st, nad tegutsevad töötajate vajadustest lähtuvalt. Esmalt tulebki leida üles sobiv sihtgrupp, mille moodustavad sarnaste vajadustega inimesed. Kuna ettevõttes tegutsevad tiimid koosnevad ühtemoodi mõtlevatest inimestest, kes omavad sarnaseid väärtushinnanguid, tuleb oma töökuulutuse väärtuspakkumine kavandada sihtgrupi vajadustest lähtuvalt.
Sihtgrupi analüüs annab Sulle juhiseid, et saaksid luua parima väärtuspakkumise, mis kõnetaks Sinu soovitud profiili.
Läbimõeldud väärtuspakkumise abil kandideerib Sinu tööpakkumisele rohkem talente ja vähem profiile, kes antud positsioonile tööle ei sobi.
Level upi värbamismudeli abil on võimalik tööpakkumist suunata Sinu väljavalitud sihtgrupile (1 miljoni eestlase seas).
Tööpakkumine jõuab nii aktiivsete kui ka passiivsete kandidaatideni sotsiaalmeedia kasutajate huvide, asukoha ja demograafiliste näitajate abil.
Kõnetame Sinu soovitud profiile erinevaid reklaamsõnumeid ning visuaale testides. Kaasame sihtgrupipõhised kasutajaid, et tõsta teadlikkust Sinu brändist ning suuname potentsiaalsed kandidaadi tööpakkumisele kandideerima.
1. Profiili kirjeldus
2. Sihtgrupi suurus
3. Ja palju muud…
Level 1
Level 2
Analüüs saadetakse Sulle 1-24h jooksul e-mailile!
“Olime jõudnud hooajatöötajate värbamisega lootusetusse seisu ja oli selge, et vajame uut lähenemist. Mõtlesime siis, et olgu peale, proovime Level upi pakutud lahendust. Ja see töötas! Kohe pärast kampaania käivitamist hakkas järjest laekuma sooviavaldusi ning mis peamine, jõudsime soovitud sihtgrupini.”
– Kati Annok (A. Le Coq)
“Tegime Selveris esimest korda suuremahulist sotsiaalmeedia värbamiskampaaniat ning valisime koostööpartneriks Level upi. Koostööga jäime väga rahule. Suhtlus oli meeldiv ja asjatundlik, parandusettepanekutele reageeriti kiiresti ja mis kõige tähtsam, saime Level upi poolt lubatud hulga kandidaate. Suveks tuli meile isegi huvilisi rohkem kui tööle võtta saime. Kaalume nendega koostööd ka edaspidi.”
– Kristi Aasa (Selver)
“Teiega koostöö on alati olnud väga meeldiv ja tõhus. Iga meie soovi peale on teie meeskond väga kiiresti reageerinud ja vastavalt teinud ümberkorraldusi meie kampaaniates. Koostöö Level up-iga on kindlasti andnud meile väga head võimalused, et rohkem pildis püsida ja samuti jääda silma rohkem inimestele.”
– Andra Valdmann (R-Kiosk)
Töökuulutus sotsiaalmeedias
Telli teenus soodushinnaga enne, kui taimer nulli tiksub.