Et kedagi paremini mõista ja temaga suhelda, pead suutma asju läbi tema silmade vaadata. Head värbajad peavad juhinduma osakonnajuhtide tööjõuvajadustest, et mõista kandidaatidele esitatavaid nõudeid. Samas peavad värbajad mõtlema ka kandidaadi vaatenurgast. Kui nad tahavad tööle meelitada häid ja andekaid inimesi, peavad nad mõistma, mis on nende jaoks oluline, ja mõtlema, mida sellist saaks tööandja neile pakkuda. Värbajad ei saa oma kandidaatidega tegelikult tuttavaks, kui nad üritavad ise vestluses domineerida, müües töökohta üle ja hõisates, et nende ettevõte on maailma parim koht, kus töötada. Head värbajad peaksid uurima põhjalikult igat töökohta, millele nad kedagi otsivad. Põhjalik uurimistöö tähendab enamat kui lihtsalt ametijuhendi lugemist või soovitud oskuste nimekirja saamist otseselt juhilt. Hea värbaja ei pea veebiprogrammeerijate leidmiseks JavaScripti meistriks saama, kuid IT-osakonna töötaja varjutamine või kiire veebikursus võib aidata saada parema ettekujutuse sellest, mida programmeerija tegelikult teeb ja millised lisaomadused peaksid tal olema.