Kui on olemas parem võimalus kandidaadile töökoha “maha müümiseks”, kui öelda neile, et tööd on võimalik teha ka kodukontorist, siis meie pole seda veel leidnud. 43% tööjõust töötab vähemalt vahetevahel kodukontoris põhjusega.
Mõtle, kui palju stressi jääks olemata, kui saaksid kas või ainult mõnel hommikul nädalas jätta vahele hommikuse ummikutes istumise ja tööle liikumise. Nüüd mõtle ka sellele, kui palju produktiivsem su meeskond võiks olla, kui neil oleks iga nädal paar lisatundi. Kuna kodukontoris töötajad on paremini eemal tavapärastest kontoris olevatest tähelepanusegajatest, ongi sellised meeskonnad produktiivsemad kui need, kes töötavad vaid kontoris. Lisaks ei pea kodukontori võimalus olema ühesuunaline väärtuspakkumine, vaid nii saavad kasu lõigata ka tööandjad.
Siin on mõned eelised, mida kaugtöövõimalus võib tööandja kaubamärgile lisada.