loader image

Kas tööandja brändingu võluvitsaks on kodukontori võimalus?

Kui on olemas parem võimalus kandidaadile töökoha “maha müümiseks”, kui öelda neile, et tööd on võimalik teha ka kodukontorist, siis meie pole seda veel leidnud. 43% tööjõust töötab vähemalt vahetevahel kodukontoris põhjusega.

Mõtle, kui palju stressi jääks olemata, kui saaksid kas või ainult mõnel hommikul nädalas jätta vahele hommikuse ummikutes istumise ja tööle liikumise. Nüüd mõtle ka sellele, kui palju produktiivsem su meeskond võiks olla, kui neil oleks iga nädal paar lisatundi. Kuna kodukontoris töötajad on paremini eemal tavapärastest kontoris olevatest tähelepanusegajatest, ongi sellised meeskonnad produktiivsemad kui need, kes töötavad vaid kontoris. Lisaks ei pea kodukontori võimalus olema ühesuunaline väärtuspakkumine, vaid nii saavad kasu lõigata ka tööandjad.

Siin on mõned eelised, mida kaugtöövõimalus võib tööandja kaubamärgile lisada.

Suurem valik uusi töötajaid

Olukorras, kus otsustajaks on kandidaat, mitte tööandja, ei saa kasvavad ettevõtted oodata 30, 60 või 90 päeva, et leida omale mingist piirkonnast (nt Tallinnast või Kuressaarest) parim kandidaat.

Kaugtöövõimaluse suurim eelis tööandjatele on talentide kogumi avamine, andes võimaluse palgata töötajaid kogu riigist. Loomulikult võib tööandjatele, kes varem kaugtöötajaid pole palganud, see protsess algul tunduda hirmutav ja keeruline. Siinkohal on abiks, kui leida kogenud partner või nõuandja, kes teid sellega aitab.

Olemasolevate töötajate hoidmine

Nick Bloom on viinud läbi uuringu, et hinnata kodust töötamise eeliseid. Ta leidis, et töötajad olid produktiivsemad, töötasid pikemaid tunde, tegid vähem pause ja olid vähem haiguslehel kui nende kontorikaaslased.

Need samad töötajad tunnistasid ka, et tunnevad end õnnelikumana ja lahkuvad töölt väiksema tõenäosusega kui need, kes kodust ei tööta. Lisaks räägivad kaugtööd tegevad inimesed sageli sellest, kuidas nende elus on selle tõttu vähem stressi ning nad on hakanud paremini tasakaalustama oma töö- ja eraelu. Rahulolevamad töötajad aga tähendavad väiksemat kaadrivoolavust. See omakorda tähendab, et meeskonnad saavad paremini töötada ning ettevõttele kasu tuua.

Kokkuvõtteks

Mitmed tipptasemel ettevõtted on järjest kaugtöö trendiga juba liitunud ning neist on saanud saanud ühed paremad tööandjad, kes töötajaid hoida suudavad. Lisaks kasutavad nad ka usaldusväärseid värbamispartnereid, kes on aastatega välja töötanud efektiivsed protsessid, mis koos tugeva tööandja brändiga kindlustab nende meeskondadele parimad töötajad. 

Facebook
LinkedIn

Milline personalijuht või värbaja peitub Sinus?

2019 © LEVEL UP

Töökuulutus sotsiaalmeedias

päeva
tundi
minutit
sekundit
Pakkumine on lõppenud!

Telli teenus soodushinnaga enne, kui taimer nulli tiksub.