Organisatsiooni maine on väga oluline! Ligi 69 % tööotsijatest loobub kandideerimast, kui teie maine on halb või tundmatu isegi siis, kui tööotsija on hetkel töötu.
Veel mõni aasta tagasi oli nii, et kui sul polnud veebilehekülge, siis sind ettevõttena nii-öelda ei eksisteerinud. Tänapäeval on vaja, et ettevõte oleks avatud ning näitaks organisatsiooni ka seestpoolt, seega on vajalik kohalolu sotsiaalmeedias: Instagram, Facebook ja LinkedIn. Kui teie ettevõtet sotsiaalmeedias ei ole, pole mainet ega kuvandit, mis on töötaja jaoks üha olulisemad. Me kõik soovime olla seal, kus on hea, ka töö juures.
Anna sotsiaalmeedias edasi olulisi asju, kajasta kollektiivi tegemisi, see mitte ainult ei tõsta organisatsiooni mainet vaid innustab ka töötajaid kaasa mõtlema. Lisaks organisatsioon enda postitustele võiks silma peal hoida ka klientidel, kes mainivad või kirjutavad teie ettevõtest postitustes, et olla kursis, kuidas organisatsioonist räägitakse. Sotsiaalmeedia võib olla nagu tiksuv pomm, kui negatiivsele kommentaarile/ väidetele õigel ajal ja sooja tooniga ei vastata. 68% inimestest usaldavad arvustusi, mis on veebi kaudu kirjutatud ja ainult väike % ettevõtteid modereerib neid arvustusi. Isegi kui ettevõttes on hea sisekliima ja kultuur, siis on kommentaaride haldamine oluline osa, et tõsta enda usaldusväärsust tööotsija jaoks.