loader image

Mis juhtudel on mõistlik värvata uusi talente personaliotsingu, sihtotsingu või värbamiskampaania abil?

Kristian Eding

Kristian Eding

Värbamine on dünaamiline protsess, kus ettevõtted seisavad silmitsi küsimusega, millist meetodit valida uute talentide leidmiseks. Millal on mõistlik kaaluda personaliotsingu, sihtotsingu või värbamiskampaania kasutamist?

1. Personaliotsing: Kui ettevõte soovib täita mitmeid ametikohti, mis ei nõua väga spetsiifilisi oskusi või kogemusi, võib personaliotsing olla efektiivne valik. See hõlmab laiemat otsingut avalikul tööturul, kus professionaalsed personalispetsialistid aitavad leida kandidaate, kes sobivad ettevõtte üldiste nõudmistega.

 

2. Sihtotsing: Sihtotsingut tasub kaaluda juhul, kui vajatakse väga spetsiifiliste oskuste või kogemustega kandidaate. See meetod keskendub otseturundusele, kus spetsialiseerunud firmad otsivad kandidaate, kes vastavad täpselt ettevõtte vajadustele. Sihtotsing on tõhus, eriti kui on vaja täita kõrgetasemelisi või juhtivaid ametikohti.

Värbamiskampaania: Kui ettevõte soovib suurendada oma nähtavust tööturul, tugevdada tööandjaimago või täita mitu ametikohta korraga, võib olla mõistlik läbi viia värbamiskampaania. See hõlmab laia avalikustamist erinevatel kanalitel, nagu sotsiaalmeedia, tööportaalid ja muud reklaamimeetodid, et ligi meelitada laialdast hulka kandidaate.

 

Kokkuvõttes, õige meetodi valik sõltub ettevõtte vajadustest, konkreetsetest ametikohtadest ja nõutavatest oskustest. Personaliotsing sobib laialdaseks värbamiseks, sihtotsing keskendub spetsiifilisusele ja värbamiskampaania võib olla efektiivne strateegia suurema nähtavuse loomiseks. Kriitilise tähtsusega on hoolikas analüüs ja selge arusaam ettevõtte eesmärkidest, et valida parim meetod, mis tagab uute talentide tõhusa ja kiire ligimeelitamise.

 

Level up aitab sul leida oma ettevõttesse kõige paremad talendid, tehes seda personaliseeritud, ent digitaalsel ja mugaval viisil. Uuri lähemalt siit

Facebook
LinkedIn

Palka omale sobivad talendid personaliseeritud värbamismudeli abil

2020 © LEVEL UP

Töökuulutus sotsiaalmeedias

päeva
tundi
minutit
sekundit
Pakkumine on lõppenud!

Telli teenus soodushinnaga enne, kui taimer nulli tiksub.