loader image

Värbamisandmed, mida level upis pühaks peame

Picture of Riste Lehari

Riste Lehari

Kas teadsid, et Eestis töötab 8322 sõiduauto-, takso- ja pakiautojuhti, kellest 24.9% on 45-54 aastased? Level upi näite X puhul on ühe kandidaadi hind bränd Y-ile 14.2€, kellest tööle soovivad asuda 40%, ning kellest 90% soovivad keskmisest suuremat töötasu kui… Selline on andmepõhine värbamine. Kas sul on juba sellised andmed või vajaksid paremat ülevaadet? Kas sina tead, milline on sinu ettevõtte kulu ühe kandidaadi värbamisel?

 

Mõõdikud

Kõige olulisem värbamisprotsessi mõõdik on töötaja konversioonimäär ehk number, mis näitab kui edukas on ettevõtte töötaja leidmisel ja valmisel. Lisaks peaks mõõtma ka selliseid värbmismõõdikuid: tööpakkumiste vaatamised, ulatus, kandidaatide arv, hind kandidaadi kohta… Mida see meile annab? See annab igale uuele konkursile eelise, sest nende andmete põhjal suudame ennustada tulevasi värbamiskampaania tulemusi ja optimeerida kulu.

Värbamisprotsess

Esmalt tuleks teha selgeks ja kaardistada, keda organisatsioonil vaja on: sihtgrupp huvid, inimtüübid, oskused, mentaliteet. Miks seda inimest organisatsiooni vajatakse, mis on tema ülesanne, missioon, kuidas ta tööle rakendatakse, kuidas ta protsessi ja tiimi sisse elatada? Tööpositsiooni nimi on kõige kaugem asi millest alustada. Sellepärast paneme me olulist rõhku eelkõige asjakohaste andmete kaardistamisele.

 

Miks me level upis CV-d ei usu? 

“You don’t hire for skills, you hire for attitude. You can always teach skills.” ― Herb Kelleher. Kui soovime päriselt aru saada, kas see inimene sobitub sinna rolli või mitte tuleks vaadata kaugemale CV-st… Tööandja brändi loomine aitab luua selgemat arusaama talendi ja tööpakkuja omavahelisest sobivusest. Kui see on 100% match siis on see olulisem kui mõne kergesti juurde õpitava oskuse puudumine kandidaadil Seega: mentaliteet on olulisem kui CV-st välja loetav konreetne oskus. 

 

Konkurentsieelis level upi abil

Levelupi kaudu saad esiteks ligipääsu aktiivsetele kandidaatidele, aga saad oma tööpakkumise sihtida ka passiivsete kandidaatideni – neile, kes parasjagu tööturul hõivatud on. Passiivsete kandidaatiteni jõudmine on väga oluline ja annab sulle värbamiseelise. Passiivsete kandidaatide strateegia eeldab erilist andmepõhist strateegiat – enamik tööportaale keskendub ainult makronäitajatele ning värbamisagentuurid vaid värbamisele. See tähendab, et keskmine värbamisagentuur, sourcing ja tööportaalid nendeni ei jõua. See teeb levelupi eriliseks – meie kasutame tehnoloogiat, et võita kandidaadid sinu poolele isegi juhul kui nad parasjagu 

Masinõpepõhine värbamine

Masinõppepõhine värbamine annab võimaluse kõiki neid olulisi andmeid värbamisel optimaalselt rakendada. Õigesti valitud kanalid ja tööriistad aitavad oma sihtgrupi jaoks paremini pildis olla. Kui suudame oma sihtgrupi jaoks pidevalt pildis olla, siis kandideerivad nad tööle ise! Sinu ülesandeks on vaid parimatest parimad välja valida ja tööle kutsuda. 

 

Kui soovid, et sinu värbamisprotsess töötaks sinu eest ning annaks sulle läbipaistvaid andmeid, et tulevikus efektiivsemalt värvata siis võta ühendust…

 

Facebook
LinkedIn

Palka omale sobivad talendid personaliseeritud värbamismudeli abil

2020 © LEVEL UP

Töökuulutus sotsiaalmeedias

päeva
tundi
minutit
sekundit
Pakkumine on lõppenud!

Telli teenus soodushinnaga enne, kui taimer nulli tiksub.