Case study: RunProperty
Eestis IT valdkonnas töötajaid värvates ei piisa enam tööportaali kuulutuse üles riputamisest. Tihe konkurents nõuab ka värbajalt midagi enamat. Kui RunProperty abi saamiseks meie poole pöördus, pakkusime neile arendajate leidmiseks välja värbamise mängustamise.
RunProperty on ettevõte, mis loob kinnisvara ettevõtetele tarkvara, mis aitab neil muutuda jätkusuutlikumaks. Värbamisturundusega sooviti tabada kahte väga erinevat profiili: esiteks disainerit ja teiseks arendajat.
Disaineri värbamiseks kasutasime pilkupüüdvat kujundust, hästi läbi mõeldud tekste, spetsiaalselt tehtud fotosid ja videoreklaame. Kui disaineri leidmiseks sellest piisas, siis teadsime, arendaja värbamisotsingutel peame lähenema teisiti.
Arendaja leidmiseks astusime niisiis sammu kaugemale ja lõime koos kliendiga mängustatud väljakutse. Mäng pani proovile arendajate programmeerimisoskuse ja aitas oluliselt tõsta kandideerijate aktiivsust tööpakkumisele. Mängustatud väljakutsed saavad statistiliselt paremaid tulemusi, seda nii kodulehe trafficku üldnumbris kui ka esmakülastajate osas.
Meie eesmärgiks oli luua huvitav ja sihtgruppi kõnetav mäng, mis meelitaks ja suunaks palkamistorusse just need õiged inimesed. Selleks oli vaja teistest sama valdkondade tööpakkumistest eristuda. Et külastaja fookust paremini hoida, sai mäng üles pandud eraldi lehele.
Mäng viib lehe külastaja esmalt justkui kosmosesse, kus lugeja saab teada, et ootamatu lööklaine on ära rikkunud kosmoselaeva olulise elektroonilise komponendi. Väga oluline roll on mõjuval visuaalil, mis aitab mängu sisseelamiseks atmosfääri luua. Peagi saab lugeja teada, et kosmoselaevale ei ole jäänud mitte ühtegi arendajat, mistõttu vajavad nad kosmoselaeva parandamiseks just arendaja oskustega inimese abi. Järgneb üleskutse tulla appi, mis viib lehe külastaja mõistatuseni ehk pooliku koodijupini, mis on vaja ära lõpetada. Alles pärast lahendamist avaneb võimalus otsustada, kas on soovi ka arendaja ametikohale kandideerida.
Levitasime mängu erinevates kanalites nagu Facebook, Instagram, Linkedin, Google, Youtube, Messenger ja Reddit. Mõistatus kujunes väga populaarseks ja levis kiiresti. Lisaks sellele, et värbamiskampaania lõppes eduka palkamisega, toimis RunProperty’le tehtud lahendus ka lihtsalt huvilistele põneva mõistatusena ja muutus meeldejäävaks osaks tööandja brändist. Kokku lahendati mängu 132 korda, 61 lahendajat olid ka tööpakkumisest huvitatud.
“Jäime koostööga väga rahule, ei oleks arvanud, et niipalju tähelepanu saame. Kindlasti poleks osanud ise sellist asja välja mõelda ja nii hästi ellu tuua. IT-valdkonnas on konkurents tihe ja hea inimese leidmiseks ei saa molutama jääda,” ütleb RunProperty värbaja.
Mängu juures oli oluline, et võimalikke lahenduskäike oli mitmeid. Seega said ka õige profiiliga inimesed ehk kandidaadid koodijuppi lahendada väga erinevalt. Lühidalt öeldes tähendas see, et kandidaate oli võimalik juba kohe alguses sorteerida oskusepõhiselt.
Mängustatud lahendusel on kaks suurt eelist. Esiteks tõmbab see oluliselt rohkem tähelepanu ja hakkab paremini infovoo virrvarris silma. Teiseks aitab see juba varajases faasis kandidaate paremini filtreerida ja suunata värbamistarkvarasse ning palkamistorusse vaid kõige õigema profiiliga inimesi.
See kogemus õpetas ja kinnitas meile, et tihedama konkurentsiga aladel tasub leidliku mängu kasutamine end kindlasti ära.
“Kokkuvõttes alguses kõhklesime küll, et äkki see peletab inimesi eemale, aga tegelikult tasus see ära, ei peaks kartma julgeid lahendusi…” sõnas Run Property värbaja
Level up aitab sul leida oma ettevõttesse kõige paremad talendid, tehes seda personaliseeritud, ent digitaalsel ja mugaval viisil. Uuri lähemalt siit!
2020 © LEVEL UP
Töökuulutus sotsiaalmeedias
Telli teenus soodushinnaga enne, kui taimer nulli tiksub.